FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA
A partir da anterior clasificación dos tipos de fotografía, vou a falar un pouco máis dos tres tipos que considero máis interesantes.
A fotografía publicitaria ou comercial converteuse nun dos campos máis creativos dentro do mundo da imaxe. O seu obxectivo é vender, e para iso hai que usar a imaxinación.
A fotografía publicitaria nace co fin de anunciar, dar a coñecer e vender un produto. En principio a súa única intención era mostrar o que o anunciante quería vender, facer saber á xente que o produto existía e conseguir que o acabase comprando. Segue tendo eses mesmos obxectivos, pero, co tempo e a competencia, foi transformándose na baza máis importante das campañas de publicidade e, ás veces, en toda unha arte.
A diferenza doutros xéneros fotográficos, a calidade dunha imaxe publicitaria pódese medir, e dunha forma moi sinxela: se aumentan as vendas, é boa; se non, non o é. En definitiva, a súa calidade artística e a súa dificultade técnica importan, pero só se axudan a incrementar o prestixio da marca.
Características e técnicas da fotografía publicitaria
Para que unha foto consiga convencer ao cliente debe cumprir varios requisitos e, aínda así, o seu éxito non está garantido. Estes son os mínimos:
Ademais de todo isto, dar unha boa imaxe resulta primordial, polo que se ha de ter coidado coa mensaxe transmitida ou a fotografía en si mesma. Máis que representar unha realidade, a fotografía publicitaria debe crear escenas que, dalgún modo, resulten apetecibles, a miúdo apelando aos sentimentos do cliente potencial máis que á propia descrición do produto.
Algúns dos fotógrafos máis destacados da fotografía publicitaria son:
A fotografía publicitaria ou comercial converteuse nun dos campos máis creativos dentro do mundo da imaxe. O seu obxectivo é vender, e para iso hai que usar a imaxinación.
A fotografía publicitaria nace co fin de anunciar, dar a coñecer e vender un produto. En principio a súa única intención era mostrar o que o anunciante quería vender, facer saber á xente que o produto existía e conseguir que o acabase comprando. Segue tendo eses mesmos obxectivos, pero, co tempo e a competencia, foi transformándose na baza máis importante das campañas de publicidade e, ás veces, en toda unha arte.
A diferenza doutros xéneros fotográficos, a calidade dunha imaxe publicitaria pódese medir, e dunha forma moi sinxela: se aumentan as vendas, é boa; se non, non o é. En definitiva, a súa calidade artística e a súa dificultade técnica importan, pero só se axudan a incrementar o prestixio da marca.
Características e técnicas da fotografía publicitaria
Para que unha foto consiga convencer ao cliente debe cumprir varios requisitos e, aínda así, o seu éxito non está garantido. Estes son os mínimos:
- Atraer a atención: Conseguir unha imaxe que capte a mirada do público. Facela rechamante de modo que non pase desapercibida para o cliente e poida ser lembrada no futuro.
- Transmitir unha idea concreta: O anunciante ten unha idea que ha de ser plasmada na foto, se isto non se consegue pode ter consecuencias nefastas.
- Animar á compra: Empuxar ao cliente para comprar o produto. Unha vez captada a súa atención e transmitida a idea do anunciante, o destino final da foto comercial debe ser estimular á compra.
Ademais de todo isto, dar unha boa imaxe resulta primordial, polo que se ha de ter coidado coa mensaxe transmitida ou a fotografía en si mesma. Máis que representar unha realidade, a fotografía publicitaria debe crear escenas que, dalgún modo, resulten apetecibles, a miúdo apelando aos sentimentos do cliente potencial máis que á propia descrición do produto.
Algúns dos fotógrafos máis destacados da fotografía publicitaria son:
- Alex Praguer
- Alexandra Hager
- Kalle Gustafson
- Michael David Adams
- The Wade Brothers
Comentarios
Publicar un comentario