FOTOGRAFÍA DE PAISAXE
Fotografar paisaxes non supón demasiada dificultade, pero debemos ter a nosa imaxinación preparada se queremos bos resultados e fotografías orixinais.
Non só o lugar é importante, tamén debemos coidar ao máximo o encadre, a luz, as condicións atmosféricas e as variacións cromáticas. Tamén é importante saber que as mellores horas son cando o sol está baixo: a mañá e a tarde, sobre todo no amencer e no anoitecer.
Unha réflex cun obxectivo gran angular e un trípode son ideais para este tipo de fotografía. O gran angular permite encadres amplos e o trípode achega estabilidade á cámara, moi necesaria se se dispara con aperturas de diafragma pequenas (para paisaxes recoméndase f/11 ou máis).
Unha paisaxe singular vén dada polo contraste das cores e a harmonía das súas curvas, a converxencia das liñas, a perfecta combinación de formas e cores, e a repetición rítmica dos elementos. Para compoñer a fotografía, a regra dos tres terzos nunca falla.
As estacións inflúen poderosamente sobre a imaxe dunha paisaxe. Na primavera as cores son moi brillantes, mentres que no verán a luz é moi intensa e convén, por tanto, aproveitar as horas da mañá (cando o rocío intensifica as cores) ou a última hora da tarde.
No outono a paisaxe adquire tonalidades cálidas e douradas. Os raios de luz nestes días inciden nos obxectos transversalmente, polo que podemos xogar cos volumes e as texturas.
No inverno debemos aproveitar máis o tempo, xa que as horas de luz serán menos. As condicións climáticas poden afectar negativamente aos nosos equipos cando saiamos a facer fotos.
A hiperfocal é a distancia máis próxima á que pode enfocarse un motivo para que toda a escena que quede por detrás estea enfocada ata o infinito. Ademais disto, se disparamos tendo en conta a hiperfocal, a metade da distancia por diante tamén quedará enfocada. Por exemplo, se os cálculos para achar a hiperfocal dinnos que debemos colocar o obxecto a 4 metros para que todo estea enfocado por detrás, debemos saber que todo o que haxa 2 metros por diante tamén se verá enfocado.
A distancia hiperfocal calcúlase tendo en conta a distancia focal do obxectivo, a apertura de diafragma que queiramos utilizar e o diámetro dos círculos de confusión.
Algúns fotógrafos de paisaxes son:
Non só o lugar é importante, tamén debemos coidar ao máximo o encadre, a luz, as condicións atmosféricas e as variacións cromáticas. Tamén é importante saber que as mellores horas son cando o sol está baixo: a mañá e a tarde, sobre todo no amencer e no anoitecer.
Unha réflex cun obxectivo gran angular e un trípode son ideais para este tipo de fotografía. O gran angular permite encadres amplos e o trípode achega estabilidade á cámara, moi necesaria se se dispara con aperturas de diafragma pequenas (para paisaxes recoméndase f/11 ou máis).
Unha paisaxe singular vén dada polo contraste das cores e a harmonía das súas curvas, a converxencia das liñas, a perfecta combinación de formas e cores, e a repetición rítmica dos elementos. Para compoñer a fotografía, a regra dos tres terzos nunca falla.
As estacións inflúen poderosamente sobre a imaxe dunha paisaxe. Na primavera as cores son moi brillantes, mentres que no verán a luz é moi intensa e convén, por tanto, aproveitar as horas da mañá (cando o rocío intensifica as cores) ou a última hora da tarde.
No outono a paisaxe adquire tonalidades cálidas e douradas. Os raios de luz nestes días inciden nos obxectos transversalmente, polo que podemos xogar cos volumes e as texturas.
No inverno debemos aproveitar máis o tempo, xa que as horas de luz serán menos. As condicións climáticas poden afectar negativamente aos nosos equipos cando saiamos a facer fotos.
- A hiperfocal na fotografía de paisaxes
A hiperfocal é a distancia máis próxima á que pode enfocarse un motivo para que toda a escena que quede por detrás estea enfocada ata o infinito. Ademais disto, se disparamos tendo en conta a hiperfocal, a metade da distancia por diante tamén quedará enfocada. Por exemplo, se os cálculos para achar a hiperfocal dinnos que debemos colocar o obxecto a 4 metros para que todo estea enfocado por detrás, debemos saber que todo o que haxa 2 metros por diante tamén se verá enfocado.
A distancia hiperfocal calcúlase tendo en conta a distancia focal do obxectivo, a apertura de diafragma que queiramos utilizar e o diámetro dos círculos de confusión.
Algúns fotógrafos de paisaxes son:
- Atif Saeed
- Vicent Favre
- Andreas Gursky
- Ansel Adams
Este vídeo recolle 3 trucos que son de gran utilidade na fotografía de paisaxe:
Comentarios
Publicar un comentario